Kraina Skrzata
Zwroty i reklamacje

 

Zwroty

 

Klient ma prawo zwrócić zakupione przez naszą stronę produkty, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania swojego zamówienia. (W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i skorzystać z szybkich zwrotów.)

O chęci odstąpienia od umowy należy poinformować nas mailowo: kontakt@krainaskrzata.pl.

O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej.

Zwracane produkty muszą być oryginalnie zapakowane i nie mogą nosić śladów użytkowania.

Do dobrze spakowanej i zabezpieczonej paczki należy włożyć wydrukowaną fakturę elektorniczną i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Koszty związane ze zwrotem towaru/ów ponosi Klient. 

Jeżeli zamówienie zostało opłacone, a nie zostało odebrane - wartość zamówienia zostanie pomniejszona o koszt przesyłki zwrotnej.

 

Zwracane produkty, należy odesłać na adres: 

 

Monseb Sebastian Wyrzykowski

ul. Jana Kochanowskiego 2/49

01-864 Warszawa

(z dopiskiem: Zwrot)

 

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. 

Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.

 

Reklamacje

 

Jeżeli zakupiony przez Państwa produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, mają Państwo prawo do jego reklamacji.

Reklamowany towar, z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu należy przesłać na adres:

 

Monseb Sebastian Wyrzykowski

ul. Jana Kochanowskiego 2/49

01-864 Warszawa

(z dopiskiem: Reklamacja)

 

Wcześniej reklamacje pisemną można złożyć za pośrednictwem maila: kontakt@krainaskrzata.pl.

Paczki obciążone opłatą za doręczenie przesyłki (czyli przesyłki pobraniowe), nie zostaną przez nas odebrane - wszelkie rozliczenia nastąpią już po rozpatrzeniu reklamacji.

Rozpatrzenie i ustosunkowanie się do reklamacji przez nasz Sklep nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu - o sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - zgodnie z oczekiwaniami Klienta zamieszczonymi w formularzu - wymienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki lub odeślemy naprawiony produkt.  

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl